I can «touch» you… Feel me!

Σεπτεμβρίου 14, 2009

Το όραμά μου

Filed under: Dragazis — Έχω Πρόβλημα @ 2:04 μμ

Ας κάνω κάνω την ανάγκη μου χαρά σου
Να έχεις όσα μπορώ να σου προσφέρω

Τον κόσμο μου, το μυαλό μου, την καρδιά μου
Όχι την καρδιά που νομίζεις

Αυτήν που λένε τα τραγούδια κ τα ρομαντικά – ερωτικά ποιήματα

Την Καρδιά μου
Την αγάπη της, την δύναμή της, την σιγουριά της συνάμα κ την γνώση της

Ας σου χαρίζω όσα έχω
Μην θαρρείς πως εμένα δεν θα μείνει τίποτα
Πάλι θα είμαι εγώ, άρτιος

Κ ακόμα καλύτερος

Έλα στην αγκαλιά μου να σε μάθω
Να με μάθεις
Να γνωριστούμε

Οι άνθρωποι στο παρελθόν γνωριζόντουσαν κ έπειτα έκαναν σεξ ή έρωτα
Πλέον – και μου φαίνεται πιο ειλικρινές – οι άνθρωποι κάνουν σεξ κ μετά γνωρίζονται

Έλα να γνωριστούμε λοιπόν

Είμαι εδώ να σου δώσω όσο είμαι, όσο έχω

Το συναίσθημα του έρωτα να νιώσω μαζί σου
Να νιώσεις την ανθρώπινή μου καρδιά
Νιώσε πως χτυπά κ η καρδιά σου

Να δεις την ανθρώπινη ψυχη
Στα μάτια μου να μάθεις πως είναι η δική σου

Κ εγώ να μην ανησυχείς
Δεν θα είμαι μόνο έτσι

Μόνο άνθρωπος εννοώ

Θα είμαι κ άνδρας
Αφου εσύ είσαι κ γυναίκα

Δεν θα αφήσω την γυναικεία σου φύση

Να ξέρεις πως θε έχεις έναν άνθρωπο δίπλα σου
Έναν άνδρα μπροστά σου που θα θυμάσαι

Θα σου δίνει αλλά θα θέλει κ εκείνος
Πότε το ξινό κ πότε το γλυκό
Πότε το τρυφερό κ πότε το σίγουρο

Αν δεν φοβάσαι να ζήσεις
Έλα μαζί μου
Εγώ φοβάμαι

Θα έρθω

Μαζί σου θα ξεπεράσω τον φόβο μου αυτόν
Μαζί κ τον θυμό μου

Μαζί μου θα ξεπεράσεις τον φόβο σου αυτόν
Μαζι κ τον θυμό σου

Καθώς με αγκαλιάζεις
Μην με αγκαλιάζεις

Απλά νιώσε με όπως δεν έχεις νιώσει ποτέ

Τα αυλάκια του μυαλού σου
Αυτού του ζόρικου μα πανχρήσιμου εργαλείου

Να ρέουνε απο την χαρά σου για μένα
Απο την επικοινωνία των κυττάρων μας καθώς ενωνόμαστε

Δεν μιλάνε μόνο οι ματιές μας
Ή η γλώσσα μας

Μα όλα τα κύτταρα του σώματός μας
Όλα

Την ανάγκη σου χαρά μου
Εγώ κ εσύ μαζί

Όσο εσύ, όσο εγώ
Μαζί

Κάτι ξένο για σένα
Ένα όραμα για μένα

Εμπιστέψου με
Συγχώρα με για τα λάθη μου
Για το λάθος
Αν είναι λάθος

Να μάθω να αγαπάω με σένα
Να αγαπήσεις κ εσύ τον εαυτό σου
Κ εγώ μαζί

Να ωριμάσουν τα μυαλά μας
Οι ζωές μας

Μου είναι δύσκολο που θα σε χάσω
Μα θα πρέπει να κάψω την γέφυρα που μας ενώνει

Να μην σου στερήσω εμπειρίες
Μα είμαι εδώ
Όχι κοντά σου
Μέσα σου

Εσυ σαν εγώ
Εγώ σαν εσύ

Όταν χάνεις κ ξεφτιλίζεις τον εαυτό σου
Θα χάνεις κ θα ξεφτιλίζεις κ μένα

Όσο θα σέβεσαι τον εαυτό σου
Θα έχεις εμένα μαζί μου πάντα

Ότι κ αν συμβεί

Όχι φόβος δίπλα μου
Νιώσε τον φόβο μου
Ας μάθουμε μαζί

Εσυ κ εγώ μαζί

Κ τίποτα μην παρεμποδίσει την επικοινωνία μας

Για να βρεις τον εαυτό σου

Κ να χαρείς την πουτάνα την ζωή σου.

Για τις δύσκολες στιγμές
Να με αγαπάς
Με όλη σου την ύπαρξη

Μπορεί να χρειαστούν πολλά χρόνια για καταλάβεις τα λόγια μου αυτά κ τα άλλα
Μπορει να χρειαστεί να διαβάσεις πολλές φορές

Μπορεί να χαθεί στα σκουπίδια

Μπορεί το όραμα μου να γίνει πραγματικότητα μαζί σου
Μπορεί να πεθάνω αύριο κ εσύ απλά να με αγαπάς

Χωρίς πόνο

Δεν υπάρχει παρελθόν για μένα
Αυτο το κατάφερα
Υπάρχει μόνο παρόν μαζί σου κ μέλλον, μαζί σου ή μη

ΑΝ ΌΛΑ ΜΟΥ ΤΑ ΘΈΛΩ, ΘΈΛΩ ΚΑΤΑΝΤΉΣΟΥΝ
ΘΑ ΦΤΙΆΞΩ ΆΛΛΑ ΘΈΛΩ ΜΟΝΆΧΟ ΜΗΝ Μ’ ΑΦΉΣΟΥΝ

Εμείς σίγουρα θα χαθούμε
Μα οι τρείς τρόποι που μάθαμε να βλέπουμε το φεγγάρι θα είναι εκεί ψηλα
Να μας θυμίζει το τραγούδι μας

Τώρα σ’ αγαπώ χωρίς να σε αγαπώ
Όπως στο είπα κ όπως κ εσύ νιώθεις το ίδιο

Να μ’ αγαπάς…

Καθώς βρεθήκαμε στην μέση του καιρού…
Μέχρι να κάνει ο φόβος μας κι άλλη τρύπα στο νέρο..
Παλιά μου όνειρα που χρόνια είχαν κρυφτεί
Όχι πια, γιατί σε ακούγαν όσες νύχτες περάσαμε μαζί
Μιλώντας σε σιγανά στ’ αυτί

Να μ’ αγαπάς…

13/09/08 22:49

Για κάτι πολύ δυνατό που ένιωσα κάποτε, συνάμα άρρωστο. Σιχαίνομαι την αρρώστια.. Είναι διαβασμένο και αφιερωμένο συνάμα. Τόσο καιρό δεν το δημοσίευα γιατί το είχα χαρίσει. Ξεπερνώντας το παρελθόν και την αρρώστια τούτη είναι απλά μία ανάμνηση που την θυμάμαι με ευγνωμοσύνη  και μαγκιά.

Σχολιάστε »

Δεν υπάρχουν σχόλια.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

