I can «touch» you… Feel me!

Ιανουαρίου 9, 2010

Είναι ζόρικες οι στιγμές μου – Η ομιλία μαζί μου

Filed under: Dragazis — Έχω Πρόβλημα @ 1:31 μμ

Είναι ζόρικες οι στιγμές μου
«Είναι η πρώτη φορά;»

Όχι δεν είναι
Μα είναι ζόρικες
Είμαι μόνος σε ένα σπίτι που δεν είναι δικό μου
Σε μία πόλη που δεν είναι η πόλη μου
Και περιμένω
Τι περιμένω;

Δεν ξέρω
Ίσως να προσεγγίζω τα σύνορα της τρέλας
Θαρρώ πως όχι
Έχω περάσει πολύ πιο ζόρικα

«Γιατί μου τα λες όλα αυτά;»

Αν δεν τα πω σε σένα σε ποιον θα τα πω
Εσένα έχω μόνο
Σε είχα και θα σε έχω
Εσύ θα με ακούς πάντα
Εσύ είσαι πάντα εδώ
Το ξέχασες;

«Αν δεν είχες κ μένα, δεν ξέρεις τι θα έκανες, πάντως χαίρομαι που με βρήκες. Ξέρεις πόσοι είναι σαν κ μένα μέσα στους ανθρώπους κ είναι τόσο βαθιά κρυμμένοι; Βασικά το ξέρεις».

Χαίρομαι πολύ που ανακάλυψα πως υπάρχεις αν και καμιά φορά είμαι τόσο μέσα στο μυαλό μου, που το ξεχνάω
Ξεχνάω ότι μπορώ να σου μιλήσω κ να σου ζητήσω βοήθεια

«Δεν θα ξεχάσω τότε, μέχρι να με ανακαλύψεις ότι σου μιλούσα, σου έλεγα τι έβλεπα, τι θα ήταν πιο φρόνιμο για σένα, ήταν σαν να με κοιτούσες αλλά δεν με έβλεπες, με κοιτούσες, ήμουν εκεί, σου μιλούσα, εσύ τίποτα».

Ήθελα χρόνο, ο καθένας θέλει χρόνο καμιά φορά είναι κ θέμα συγκυριών, είμαστε περίεργα όντα εμείς οι άνθρωποι, είμαστε άνθρωποι

«Τι ζητάς από μένα, τι θες να μου πεις, τι ανάγκη έχεις;»

Επένδυσα μετά από πολύ καιρό
Έμεινα μόνος
Τα έκανα πάλι σαν τα μούτρα μου
Έφταιξα κ πάλι

Είμαι μόνος
Ο πόνος πάλι με καλωσόρισε
Η μοναξιά το ίδιο
Η ανασφάλεια επίσης

«Δεν μου λες κάτι παράλογο για σένα, δεν μου λες για μία κατάσταση που δεν έχεις ξαναζήσει, δεν μου λες κάτι που δεν ξέρεις πώς να το αντιμετωπίσεις, αφού ξέρεις».

Ξέρω, κάνω ότι μπορώ, απλά ήθελα λίγο να μιλήσουμε, να σε νιώσω κοντά μου

«Πάντα είμαι κοντά σου και ας μην το βλέπεις πολλές φορές. Ξέρω ότι η καθημερινότητα είναι σαν να υπνωτίζει τους ανθρώπους και λησμονούνε αυτό που έχουν βαθιά μέσα τους».

Έτσι είναι

«Ας μιλήσει η καρδιά σου τώρα, την χρειάζεσαι. Είναι ευκαιρία, το ξέρεις, το έχεις πει και εσύ. Είναι ευκαιρία για να πας παραπέρα. Αυτό που είχες δεν βγήκε, ίσως δεν ήταν για σένα, πολλά ίσως. Πέρυσι δεν έμαθες ένα πράγμα πολύ καλά; Δεν έμαθες ότι όλα αλλάζουν άξαφνα χωρίς να σε ειδοποιήσει κανείς; Έκανες ένα λάθος και το ξέρεις. Δεν πρέπει να υποτιμάς κανέναν, καμία συμπεριφορά, καμία αδυναμία και ειδικά όταν αποφασίζεις να την εξαλείψεις. Κάνε το κόλπο σου, ένα από τα πολλά που έχεις στην κατοχή σου. Βάλε το χρόνο μπροστά, σκέψου που θα είναι αυτή η στιγμή μετά από δύο χρόνια. Μπορεί να φτιάξουν τα πράγματα αλλά δεν πρέπει να περιμένεις κάτι τέτοιο. Μην επιθυμείς σου έμαθε ο Σιντάρτα, απλά θέλε κάτι και όπως λες και εσύ, σπρώξε το μέσα σου και άσε το να κυλήσει. Ξέρω ότι επένδυσες σε κάτι και ότι το μοιράστηκες και με άλλους και αυτό το κάνει πιο δύσκολο, ξέρω ότι είπες «εδώ είμαστε», ξέρω ότι αποφάσισες να είσαι σε κάτι μόνιμο. Μα σκέψου, είναι τόσο εύκολη η ζωή που ενώ εσύ πήρες μία απόφαση θα σου ερχόντουσαν τόσο εύκολα και καλά όλα; Ναι δεν λέω είχε δυσκολίες αλλά δεν είναι έτοιμη για σένα. Είναι άλλο ένα βήμα για να χαμηλώσει κι άλλο η αλαζονεία σου, να πας κι άλλο παραπέρα. Ευθεία να κοιτάξεις χωρίς να μείνεις πίσω από τις αναμνήσεις και ότι εσύ περίμενες. Η ζωή συνεχίζεται και το ξέρεις πολύ καλά. Και στην τελική φίλε μου αυτά δεν είναι προβλήματα, ότι και να μου πεις το καταλαβαίνω και γνωρίζω αλλά δεν είναι προβλήματα αυτά που εσύ μπορείς να έχεις. Όπως θεωρείς και εσύ δεν υπάρχει κανένας άνθρωπος στον κόσμο που αν χάσεις δεν μπορείς να ζήσεις χωρίς αυτόν. Ακόμα και όταν οι γονείς αποβιώσουν, πάλι πρέπει να συνεχίσεις. Νομίζω πως θυμήθηκες όλα όσα έχεις μάθει τόσο καιρό, όλα όσα μάθαμε μαζί. Εκείνες τις στιγμές, τις στιγμές της μοναξιάς και του πόνου και της ολικής άγνοιας. Κοίτα αύριο που θα ξυπνήσεις ο κόσμος αν είναι γεμάτος από ανθρώπους ακόμα και αν δεν είναι αυτοί που είναι.

Μέσα στον Οκτώβριο του 2009

Σχολιάστε »

Δεν υπάρχουν σχόλια.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

