I can «touch» you… Feel me!

Μαρτίου 4, 2010

Ζητείται τίτλος…

Filed under: Dragazis — Έχω Πρόβλημα @ 1:37 μμ

Τα σκάτωσα το γάμησα, σου λέω το παραγάμησα
Όσα λαχτάρησα μου ήρθαν όπως πρέπει

Κ τώρα συνεχίζω;
Δεν ξέρω που βαδίζω

Να αφήσω πίσω τις στιγμές;
Να αφήσω κ τις αγκαλιές
Δεν ήτανε δικές μου

Να αφήσω τις σκέψεις μου στο καλό να πάνε

Μα αν λες πως αγαπάς
Γιατί εκείνο το πετάς
Γιατί να σε ξεχάσει

Όμως δεν γίνεται αλλιώς
Παρέμεινα μόνος κ μισός

Αυτά έχουν τα ρίσκα

Αυτά όσοι ζητούν πολλά
Κ πράττουν τόσα γι’ αυτά

Χάνονται στην επιθυμία
Σε λατρεμένη αξία

Προσκολλημένοι στο αυτό
Που δεν τους δίνεται
Κ επιμένουν

Αυτό δεν κάνεις κ εσύ;
Αυτό δεν κάνουν όλοι

Μα η αρρώστια παιδιά
Παρέχει όλα τα κακά

Μην την ακολουθούμε

Αν είμαι αυτός που ξέρει
Τότε πρέπει να υποφέρω

Πολύ να υποφέρω

Αν υποφέρω;
Είμαι αυτός που ξέρω;

Αν έχω βάλει ένα σκοπό τα όνειρα να γκρεμίσω
Μπας κ τα κατακτήσω

Δεν είναι η σωστή λέξη αυτή
Μοιάζει προκλητική

Ίσως απλά να τα ζήσω

Μα έχει νόημα όλα αυτά
Έχω κουράγιο για πολλά;
Για όσα έχω κάνει; Είχα ;

Χαμογελάω κ πονώ
Μέσα στο χάλι που κατοικώ

Νοικάρης του δρόμου
Υπάλληλος του φόβου

Καταραμένη μου λαλιά
Υποκρισία κ ψευτιά
Ανθρώπων

Μέσα μου έχω ένα θυμό
Που θέλω να καταστρέψω
Ζωές να ρουφήξω

Αξία να αναγκάσω
Στο πολλαπλό να πάρω απ’ όσο μου πήραν
Από όσα μου έκλεψαν τις νύχτες τις δικές τους

Κ τώρα εγώ
Τα ρίχνω σε εμένα
Φταίω δεν φταίω δεν θα πω

Μόνου πως σ’ αγαπάω
Ο λευτέρης πονάω

Ας έρθει να με βρει η χαρά
Όχι σε ψέματα

Όχι σε φόβους
Όχι σε βλαμμένα σ’ αγαπώ
Σε αδύναμα
Που δεν έχουν το κουράγιο
Την δύναμη, την αξία να το λεν, να το νιώθουν, να το πιστεύουν
Κ όχι μόνο αυτό, να έχουν την ψυχή να το δείχνουν και να το ζήσουν

Αγόρι μην ανησυχείς
Αν ψάχνεις κάτι θα το βρεις
Αν το έχασες
Αναμονή
Έχει εκπλήξεις η ζωή

Κ που ξέρεις μια μέρα
Ίσως καταλάβουν τα λάθη

Εγώ???????????????

Τα δάκρυα μου ξέρουν αν τα λάθη μου κατάλαβα
Ή πλήρωσα…

1119
Κάποια μου ζήτησε να γράφω πιο χαρούμενα. Οκ

Αχ τι ωραία η ζωή
Όλα τέλεια
Όλα ένα ποίημα
Μόνο γέλια μόνο τραγούδια
Χαρές, ειλικρινείς ανθρώπους, γενναιόδωρα αφεντικά
Κ εγώ περνάω τέλεια με πολλά χρήματα που έχω
Κ μία γυναίκα δίπλα μου να με αγαπάει
Να μου λέει την αλήθεια
Να θέλει μόνο εμένα
Κ να μην φοβάται να ζήσει μαζί μου
Τι ωραία που έχω πλούσιο φαγητό
Κ ζεστό νερό
Τι ωραία που οι φίλοι μου στα ζόρια απλά δεν σταματούν να με παίρνουν τηλέφωνο
Με συμπονούν κ λυπούνται μαζί μου
Με στηρίζουν κ δεν ζηλεύουν
Αχ τι ωραία όλα αυτά;
Ζωή μην τελειώσεις ποτέ
Δια παντός ανάσα
Αχ τι ωραία
Αύριο επειδή δεν είμαι καλά
Κ σαν ελεύθερος άνθρωπος
Δεν θα πάω στην δουλειά
Θα πάρω την πιστωτική κ θα πάω για ψώνια
Να κάνω δώρα στους φίλους κ στην αγάπη μου
Στους γονείς μου

Αχ τι ωραία που δεν έχουμε πόλεμο
Κ που υπάρχει ο θεός
Κ δεν πεινάει κανείς στον κόσμο
Δεν βιάζεται κανείς
Κ κανείς δεν εκμεταλλεύεται

Αχ τι ωραία
Που δεν νιώθω μοναξιά
Αχ τι ωραία που είναι όλα ωραία…

Κάποια κοπέλα νεαρή μου είχε ζητήσει μέσα στο παραλήρημα…
«Δεν θέλω σχέση, θέλω να περνάω χρόνο μαζί σου, γιατί σε θέλω ρε μαλάκα»
Απλά να περνάει ο χρόνος μαζί μου, έτσι μου είχε πει.
Κάτι τόσο απλό κ συνάμα τόσο ωραίο.

Σχολιάστε »

Δεν υπάρχουν σχόλια.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

