I can «touch» you… Feel me!

Ιουνίου 7, 2010

Κρυμμένος έγγραφα σε μια γωνιά – Η αγάπη στους αγγέλους

Filed under: Dragazis — Έχω Πρόβλημα @ 5:39 μμ

Τα χείλη μου στα χείλη σου γλυφόντουσαν
Κ αυτά χαιρόντουσαν

Το σώμα το γλυκό σου το ρουφούσα
Ηδονή σου προκαλούσα

Χανόσουν στα δόντια μου
Κάλπαζες στα δυο μου χέρια

Ανάσα στην ανάσα
Έρωτα στον έρωτα

Το κορμί σου έτρεμε πάνω στο δικό μου
Δάκρυα από τα μάτια σου γλιστρούσαν

Δεν ήξερα τι ένιωθα δεν πίστευα τι ζούσα

Ανάμνηση ποτέ δεν θα ξεχάσω
Τον όνομα μου ψιθύριζες στο αυτί μου

Τον κόσμο σου μου λες πως μου προσφέρεις
Ότι έχεις πιο ιερό

Από την στιγμή μας έδειχνες γλυκά να υποφέρεις
Ανάσα φιλί κ αίμα καυτό

Στην μέση σου τα χέρια μου πιασμένα
Ηλεκτρικό ρεύμα σε διαπερνούσε

Τον κόσμο σου τον έχανες πίσω δεν τον ζητούσες

Άγγελοι πάνω μας φτερουγίζαν
Προστάτευαν την πιο ιερή σκηνή

Αστέρια στον αέρα δεν φωτίζαν
Ήταν σκοτάδι με εμάς του δυο εκεί

Κ εκεί που όλα πάνε να τελειώσουν
Η ανάσα σου ακόμα πιο καυτή

Τα χέρια μου ακόμα πιο σφιγμένα
Στα στήθη σου που φιλούσα με ορμή

Με παίρνεις πιο σφιχτά στην αγκαλιά σου
Σε σφίγγω ακόμα πιο πολύ

Η καρδιά μου χτυπάει σαν ένα με την δικιά σου
Ένα όνειρο εγώ κ εσύ μαζί

Τα χείλη σου υγρά και ζαλισμένα
Σαν τα δικά μου,
Ακόμα αχόρταγα κ ματωμένα

Το κορμί σου ακόμα δονείται
Κουλουριάζεσαι ανάμεσα στο δικό μου σώμα
Τρέμεις σαν μικρό παιδί

Φόβος την ψυχή σου φοβερίζει
Το χάος συναντήσαμε μαζί

Ο τρόμος το κορμί μου το ξεσκίζει
Τα δάκρυα τρέχουν από κοινού

Οι άγγελοι δαιμονισμένα φτερουγίζουν
Σκοτάδι στις καρδιές μας ξεχειλίζει

Τον έρωτα στα μάτια μου αντάμωσες
Με τα λόγια σου έτσι τον πρόδωσες

Συγνώμη με ένα βλέμμα σου μου λες
Κλαίω σα παιδί στο σκοτάδι

Τρέμω σαν ψάρι έξω από νερό
Με αγκαλιάζεις κ άλλο

Θέλω να σε σκοτώσω δεν μπορώ

Γιατί σε γνώρισα φωνάζω
Γιατί κ μου τρυπάει την καρδιά

Σε έχω στην αγκαλιά μου σε χτυπάω
Με σφίγγεις με όση δύναμη σου έχει απομείνει

Κλαις για τούτη τη στιγμή που θα ξεχάσω
«Σ’ αγαπώ» με όλο κουράγιο μου λες

«Σκότωσε με δεν θέλω να υπάρχω» μου φωνάζεις
Θα σε σκοτώσω γιατί άλλο δεν μπορώ

Σε πνίγω, σε τελειώνω σου φωνάζω
Σε θέλω, είμαι εδώ, σ’ αγαπώ

Κλαίμε ο καθένας για τον εαυτό του
Ασφάλεια ετούτη η αγκαλιά

Οι άγγελοι υμνούν λόγια
Τα αστέρια κάνουν το σκοτάδι φωτεινό

Μια λάμψη μέσα στην καρδιά μας
Η λύτρωση μας φώτισε μαζί

Ειρήνη στο μυαλό μας πλημμυρίζει
Οι άγγελοι στέκονται σιωπηλοί

Φως στο δωμάτιο ανακλάται
Κοιμάσαι στην δική μου αγκαλιά

Ο μορφέας κ μένα ξεγελάει
Οι ψυχές μας φεύγουν μακριά

Τα σώματα μας έμειναν πίσω
Στο χώμα θα θαφτούν ειρηνικά

Ότι έγινε εκείνο το βράδυ
Θα έχει στοιχειώσει κάθε έρωτα

Χέρι – χέρι στους ανέμους
Ο κόσμος δεν υπάρχει πια για μας

Πίσω αφήσαμε τόσα
Ότι είναι – είναι αυτό που αγαπά

Αυτά από δύο αγγέλους
Που η αγάπη θα πετάει στο πουθενά

Μην με ρωτήσετε τι έγινε παραπέρα
Ήμουν κρυμμένος κ έγραφα σε μία γωνιά

14/01/10 Έχω χάσει την αίσθηση του χρόνου, αυτό ζητούσα αλλά μερικές φορές δεν το αντέχω όπως πολλά από αυτά που έχω ζητήσει και τα ζω. Με τραγούδια τούτη την περίοδο μαλαματένια λόγια, Ρόζα από τα Υπόγεια ρεύματα. Στην Αθήνα με πόνο εγωισμού μέσα μου. Αύριο πετάω για Ρόδο και έπειτα Σύμη. Εκεί θα σκοτώσω τα όνειρά μου, τα πάθη μου, τις ανάγκες μου και όταν θα βγω, θα βγω γεμάτος ζωή, πεταμένα όνειρα, μόνιμη ανάσα και σκέψη στο παρόν. Θα δαμάσω τον πόνο και θα βγω στην ζωή, αξίζει να την κατακτήσω μέχρι τα όρια που μου επιτρέπει το σώμα μου…

Σχολιάστε »

Δεν υπάρχουν σχόλια.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

